FANTASTICKÉ LÉTO

30 GB za 300 Kč

Sleva 50 % po celé léto až do 30.9.

Chcete 30 GB za 300 Kč, ale nemáte SIM?

LETOS BEZ Wi-Fi

UŽIJTE SI S NÁMI POHODOVÉ LÉTO

30 GB

300 Kč

  • 30 GB mobilní internet
  • Sleva na celé 4 měsíce
  • Lze kombinovat s balíčky pro výhodnější volání

Pošlete SMS ve tvaru BLESK30 na číslo 999340

  • Akční nabídka platí od 1. 6. - 30. 9. 2022 pro nové i stávající zákazníky.
  • SLEVA 50 % na internetový balíček ULTRA platí na celé 4 měsíce od jeho zapnutí.
  • Balíček se po 30, 60, 90 dnech automaticky obnoví pokaždé za 300 Kč. Při čtvrté obnově internetového balíčku bude účtován za standardní cenu.
  • Balíček zapnete jednoduše pomocí SMS nebo v Internetové Samoobsluze nebo Vám s tím pomůžeme na naší zákaznické lince 267 267 061.

ZÍSKEJTE  50 % DAT NAVÍC ZA KAŽDÉ DOBITÍ

Dobijte si kredit alespoň za 300 Kč do 30. 6. 2022 a dáme Vám 50 % dat navíc k aktivnímu balíčku. Více informací naleznete zde >>

Často kladené dotazy

Kolikrát můžu využít akční nabídku 30 GB za 300 Kč?

Zvýhodněnou nabídku internetového balíčku ULTRA s 50% slevou (za 300 Kč/30 dní) můžete využít na celé 4 měsíce.

Můžu balíček ULTRA během akční nabídky vypnout a znovu zapnout?

Ano, balíček je možné kdykoliv v období od 1. 6. -30. 9. opakovaně zapnout a vypnout.

Na jaké síti je přístup k internetu provozován?

Služba BLESKmobil INTERNET je provozována na špičkové síti, která disponuje všemi hlavními technologiemi pro připojení k internetu (GPRS/EDGE/UMTS-3G/HSDPA/HSDPA+DC/4G/LTE).

Jaké musím mít nastavení telefonu, aby internet v mém mobilu správně fungoval?

Pro správnou funkčnost mobilního internetu ve Vašem telefonu je nutné mít korektně nastavené přístupové body. Přístupové body používáme stejné jako náš poskytovatel telekomunikační sítě a jednotlivé návody, jak nastavit telefon, naleznete ZDE.

Jaké rychlosti dosahuje připojení k internetu?

Připojení dosahuje rychlosti až 40 Mb/sec. Konkrétní rychlost záleží na používaném mobilním zařízení, na geografické lokalitě a denní době.

Jak vypnu internetové balíčky?

Balíčky lze deaktivovat zasláním SMS ve tvaru INTERNETmezeraD na číslo 999340 nebo prostřednictvím internetové samoobsluhy na www.bleskmobil.cz.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Při dostatečném kreditu je balíček automaticky prodloužen na dalších 30 dnů. Pokud není kredit dostatečný, je zákazník 2 dny předem vyzván prostřednictvím SMS, aby si dobil kredit. Nemáte-li dostatečný kredit k 30. dni platnosti, balíček se neobnoví do té doby, než opět dobijete svůj kredit dostatečnou částkou

Jak zjistím, že jsem datový objem vyčerpal?

Při dosažení datového objemu budete informováni prostřednictvím SMS zprávy. Následně bude znemožněn přístup k internetu. Zároveň služba neumožní připojení typu sdílení obsahu protokoly P2P.

Mohu balíček využívat i v zahraničí?

Balíček lze využít pouze pro připojení k internetu z České republiky a EU.

Chcete naši SIM kartu s dopravou ZDARMA?

Objednejte si ji v našem iKiosku online. Číslo měnit nemusíte, snadno Vám Vaše současné číslo přeneseme.