Balíček ULTRA
Vhodný pro ty, kteří chtějí sledovat videa ve
vyšším rozlišení nebo uskutečňovat
videohovory.
599 Kč
měsíčně
30 GB dat
Balíček aktivujete SMS ve tvaru ULTRA(mezera)A na číslo 999 340

Výhodný balíček
Za 599 Kč pro vás máme 30 GB dat. Balíček je platný 30 dní od aktivace.

Aktivace
Stačí odeslat SMS ve tvaru ULTRA(mezera)A na číslo 999 340 nebo ho aktivovat v internetové samoobsluze.

Obnovení balíčku
Obnovení balíčku proběhne automaticky po 30 dnech, pokud budete mít dostatek kreditu.
Odměny za dobití
Za každé dobití kreditu nad 300 Kč vám zapneme neomezená data na 24 hodin ZDARMA a zároveň výhodné volání na 3 vybraná čísla za 1 Kč/min.
Balíček 24 NEO
Neomezená data na 1 den
- Neomezená data na 24 hodin
- Vhodný pro ty, kteří ví, že na jeden den budou mít mnohonásobně vyšší spotřebu dat
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru 24NEO(mezera)A na číslo 999 340
49 Kč
Balíček MEGA
12 GB dat na měsíc
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví
- Vhodný pro ty, kteří se nechtějí příliš limitovat, kdy a jak čas na internetu tráví
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru MEGA(mezera)A na číslo 999 340
399 Kč
Aktivace balíčku
Balíček můžete aktivovat jednoduše v prostředí internetové samoobsluhy.
Často kladené otázky
Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 267 267 081
Jak aktivuji balíček nebo službu?
Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.
Musím balíček každý měsíc obnovovat?
Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.
Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?
Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.
Mohu balíčky využívat i v zahraničí?
Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku.
Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku..
Převedou se mi nespotřebované jednotky?
Ne, jednotky se nepřevádí do dalšího období.
Máte už naši SIM?
Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.