267 267 061

Balíček VOLÁNÍ

NA TÝDEN

Vhodný pro ty, kteří se nechtějí omezovat

v provolaných minutách za týden.

99 Kč

týdně

Neomezené volání do všech sítí na 7 dní

Balíček aktivujete SMS ve tvaru TYDEN(mezera)A na číslo 999 340

Výhodný balíček

Za 99 Kč za týden můžete volat neomezeně do všech sítí. Balíček můžete kombinovat s jakýmkoli datovým balíčkem.

Aktivace

Stačí odeslat SMS ve tvaru TYDEN(mezera)A na číslo 999 340 nebo ho aktivovat v internetové samoobsluze.

Obnovení

Po 7 dnech se balíček sám obnoví, pokud budete mít dostatečnou výši kreditu.

Odměny za dobití

Za každé dobití kreditu nad 300 Kč vám zapneme neomezená data na 24 hodin ZDARMA a zároveň výhodné volání na 3 vybraná čísla za 1 Kč/min.

Další výhodné balíčky pro internet v mobilu

50 MINUT

50 minut nebo SMS do všech sítí

  • Po 30 dnech se balíček sám obnoví, ale nebojte neprovolané minuty se vám převedou
  • Volání nebo SMS za 1 Kč do všech sítí
  • Balíček aktivujete SMS ve tvaru 50MINUT(mezera)
    A na číslo 999340

50 Kč

Výhodných 200

200 minut nebo SMS do všech sítí

  • Po 30 dnech se balíček sám obnoví, ale nebojte neprovolané minuty se vám převedou
  • Volání nebo SMS za 1 Kč do všech sítí
  • Balíček aktivujete SMS ve tvaru VYHODNYCH200(mezera)
    A na číslo 999340

200 Kč

Aktivace balíčku

Balíček můžete aktivovat jednoduše v prostředí internetové samoobsluhy.

Často kladené otázky

Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 267 267 081

Jak aktivuji balíček nebo službu?

Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.

Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?

Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.

Mohu balíčky využívat i v zahraničí?

Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku. Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku..

Máte už naši SIM?

Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.