Balíček VOLÁNÍ
NA TÝDEN
Vhodný pro ty, kteří se nechtějí omezovat
v provolaných minutách za týden.
99 Kč
týdně
Neomezené volání do všech sítí na 7 dní
Balíček aktivujete SMS ve tvaru TYDEN(mezera)A na číslo 999 340

Výhodný balíček
Za 99 Kč za týden můžete volat neomezeně do všech sítí. Balíček můžete kombinovat s jakýmkoli datovým balíčkem.

Aktivace
Stačí odeslat SMS ve tvaru TYDEN(mezera)A na číslo 999 340 nebo ho aktivovat v internetové samoobsluze.

Obnovení
Po 7 dnech se balíček sám obnoví, pokud budete mít dostatečnou výši kreditu.
Odměny za dobití
Za každé dobití kreditu nad 300 Kč vám zapneme neomezená data na 24 hodin ZDARMA a zároveň výhodné volání na 3 vybraná čísla za 1 Kč/min.
50 MINUT
50 minut nebo SMS do všech sítí
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví, ale nebojte neprovolané minuty se vám převedou
- Volání nebo SMS za 1 Kč do všech sítí
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru 50MINUT(mezera)A na číslo 999340
50 Kč
Výhodných 200
200 minut nebo SMS do všech sítí
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví, ale nebojte neprovolané minuty se vám převedou
- Volání nebo SMS za 1 Kč do všech sítí
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru VYHODNYCH200(mezera)A na číslo 999340
200 Kč
Aktivace balíčku
Balíček můžete aktivovat jednoduše v prostředí internetové samoobsluhy.
Často kladené otázky
Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 267 267 081
Jak aktivuji balíček nebo službu?
Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.
Musím balíček každý měsíc obnovovat?
Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.
Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?
Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.
Mohu balíčky využívat i v zahraničí?
Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku.
Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku..
Máte už naši SIM?
Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.