300 KČ

ZDARMA

Kupte si novou SIM kartu a získejte zdarma bonusový kredit 300 Kč.

VYUŽITí BONUSOVÉHO KREDITU

Výhodné datování odkudkoliv

Využijte 300 Kč bonusového kreditu na internetový balíček INTERNET MAX a získáte na celý měsíc 2GB. Aktivujte si ho jednoduše zasláním SMS ve tvaru MAXmezeraA na číslo 999340. Na SIM kartě budete mít stále 151 Kč kreditu na volání a zasílání SMS.

3 týdny volání zdarma

Odešlete SMS ve tvaru TYDEN A na číslo 999340 a získáte neomezené volání na 7 dní pouze za 99 Kč. Po třech týdnech neomezeného volání budete mít k dipozici stále 153 Kč kreditu.

Nejlevnější volání na měsíc

Volejte a posílejte SMS jen za 1 Kč celý měsíc s balíčkem Výhodných 200. Odešlete SMS ve tvaru VYHODNYCH200mezeraA na číslo 999340. Získáte tak 200 volných jednotek za 200 Kč na 30 dní. Po měsíci využívání budete mít na SIM stále 250 Kč kreditu.

PŘIDEJTE SE K NÁM

Pořiďte si novou SIM kartu BLESKmobil v období
od 14. 2. 2020 do 15. 3. 2020 a zašlete nejdéle do 23:59
posledního dne akce SMS ve tvaru BONUS na tel. číslo 999340.

Po zaslání SMS Vám připíšeme bonusový kredit 300 Kč.
SIM kartu si jednoduše aktivujete uskutečněním volání,
zasláním SMS nebo přihlášením k internetu.

Bonusový kredit není možné převést na jiné telefonní číslo ani vyplatit v hotovosti. Platnost bonusového kreditu je podmíněna platností běžného kreditu a činí maximálně 90 dní od připsání kreditu účastníkovi.

AKTIVACE BONUSOVÉHO KREDITU

Základní podmínka

Zakupte si novou SIM kartu v období od 14. 2. 2020 do 15. 3. 2020 a aktivujte si jí uskutečněním telefonátu, zasláním SMS nebo přihlášením k internetu.

Aktivace SMS

Zašlete nejpozději do 15. 3. 2020
do 23:59 hodin bezplatnu SMS ve tvaru BONUS na číslo 999340.

Získejte 300 Kč

Bonusový kredit 300 Kč bude účastníkovi následně připsán do 24 hodin a vše bude potvrzeno formou SMS.

Stále nemáte naši SIM kartu?

TRHÁK DENNĚ
V BLESKU

Denně v Blesku a Nedělním Blesku můžete vyhrát Internet MINI, Volání na týden, kredit 50 Kč nebo balíček 50 MINUT a v denní hře pak kredit v hodnotě 1 000 Kč.

ROZDÁVÁME

DATA ZDARMA

Získejte 50% dat navíc k vašemu datovému balíčku  nebo 1GB zdarma k balíčku TOP nebo KLASIK při dobití 300 Kč.

Často kladené dotazy

Co je BLESKmobil?

BLESKmobil je první virtuální mobilní operátor na českém trhu. Své služby poskytuje prostřednictvím předplacené karty, kterou lze zakoupit na více než 5000 prodejních místech. Kartu lze následně dobíjet na terminálech SAZKA nebo přes internet. Zákazníci BLESKmobilu mohou telefonovat, posílat SMS a MMS nebo využívat datového připojení, bez smlouvy a dlouhodobého závazku či skrytých poplatků.  Od svého vstupu na trh získal více než 400 tisíc zákazníků a patří tak k největším virtuálním operátorům v ČR.

Co to znamená virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor poskytuje služby v oblasti elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoliv nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě.

Liší se služby virtuálního mobilního operátora od těch tradičních?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

Kdo služby BLESKmobil poskytuje?

Služba BLESKmobil je poskytována na základě spolupráce společnosti Czech News Center a.s., která má na starosti marketing a prodej služby, a společnosti O2 Czech Republic, a. s., která poskytování služby technicky zajišťuje.

Jakou mobilní síť BLESKmobil používá?

Technicky službu BLESKmobil zajišťuje společnost O2 Czech Republic, a. s.

Jaké je pokrytí signálem?

Síť pokrývá 99,6 % území České republiky. Detailní mapu pokrytí naleznete zde.

Jak zjistím, do jaké sítě volám?

U jakéhokoli mobilního čísla lze ověřit až dva měsíce zpětně. Ověřte si operátora ZDE. Zda zadané číslo změnilo svého původního operátora, lze zjistit také pomocí SMS. Pošlete SMS ve tvaru: CCCCCCCCC DD.MM.YYYY na číslo 999333 (C - dotazované číslo, 9 znaků, D - den, M - měsíc, Y - rok). Vyplnění data není povinné. Pokud tak neučiníte, bude dotaz zodpovězen k aktuálnímu datu. Ve zprávě musí být mezi posledním číslem a dnem mezera.