PŘEJDĚTE K
BLESKMOBILU
Přejděte k BLESKmobilu a jednoduše ušetříte!
Od 1. 4. 2020 to je extrémně jednoduché!
1. Od 1. 4. 2020 Vám stačí znát pro přenesení telefonního čísla ověřovací kód Účastníka, ve zkratce takzvané „OKU“. OKU si vyžádejte od stávajícího operátora nebo ho najdete v jeho samoobsluze.
2. Zakupte a aktivujte SIM kartu BLESKmobilu. Můžete si ji koupit v našem eshopu https://bleskmobil.cz/koupit/. (nebo ve všech dobrých trafikách a pobočkách České pošty) Aktivace proběhne prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.
3. Přihlaste se do internetové samoobsluhy a postupujte dle návodu v navigaci horního menu Podpora > Přenos čísla nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je OKU, a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou. Případně zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR) a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód OKU.
4. Dojde-li v důsledku porušení povinností BLESKmobil k prodlení při přenesení čísla, jeho zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takovém přenesení, má účastník právo na paušální náhradu od BLESKmobil; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.