267 267 061

Podpora

Vyhledejte, s čím potřebujete pomoci.
Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat

na naši zákaznickou linku 267 267 061.

Nejčastěji hledáte

Dobití SIM - kreditu

Balíčky - Volání a SMS

Aktivace služby nebo balíčku

Otázky a odpovědi - Internetová samoobsluha

Balíčky - Internet

Jak aktivuji balíček nebo službu?

Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.

Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?

Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.

Mohu balíčky využívat i v zahraničí?

Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku. Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku..

Kolik stojí SIM karta BLESKmobil a co je v ceně?

SIM karta stojí standardně 150 Kč. V této ceně získáte předplacenou SIM kartu BLESKmobil s počátením kreditem 150 Kč a balíček 50 MINUT volání do všech sítí v ČR na prvních 30 dní.

Co je součástí balení SIM karty?

V balení najdete především SIM kartu zasazenou v plastovém nosiči. SIM kartu je možné vyloupnutím přizpůsobit na velikost Micro a Nano SIM. Na plastové kartě také naleznete kódy PIN a PUK nezbytné pro aktivaci a obsluhu SIM karty. Součástí balení jsou rovněž i důležité informace – ceník hlavních služeb a hlavní ustanovení smluvních podmínek. 

Mohu si vybrat telefonní číslo?

Bohužel ne, telefonní číslo je na SIM kartě přednastaveno a není možné ho zvolit. Můžete si ale vybrat z telefonních čísel, které jsou na prodejně aktuálně k dispozici. Mobilní číslo je viditelně uvedeno na zadní straně obalu. 

Co znamená PIN a PUK?

Jsou to přidělené bezpečnostní kódy, uvedené na plastovém nosiči každé SIM karty. Zabraňují zneužití telefonního čísla cizími osobami. Z telefonu s předplacenou kartou lze volat, posílat SMS nebo se připojit na internet až po zadání PIN kódu, k čemuž je zákazník vyzván při každém zapnutí přístroje. 

Zapomněl jsem svůj PIN a byla mi zablokována SIM karta, co mám dělat?

Pokud dojde třikrát za sebou k zadání nesprávného PIN kódu, telefon se zablokuje a odblokovat jej lze pouze zadáním kódu PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě pro další postup kontaktujte operátora BLESKmobil na placené lince 267 267 061. Hovor na linku je zpoplatněn standardní sazbou 2,50 Kč/min.

Musím PIN kód zadávat při každém spuštění telefonu?

Ano, ale většina dostupných telefonů na trhu umožňuje, abyste povinnost zadávat PIN při každém zapnutí telefonu deaktivovali.

Jak aktivuji SIM kartu?

SIM kartu BLESKmobil aktivujete vložením do mobilního telefonu a prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu. Samotná aktivace není nijak zpoplatněná.

Jak aktivuji balíček nebo službu?

Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.

Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?

Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.

Jak aktivuji balíček nebo službu?

Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.

Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?

Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.

Mohu balíčky využívat i v zahraničí?

Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku.
Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku.

Jak si převedu své číslo k BLESKmobil?

1. Nejprve kontaktujte opouštěného poskytovatele mobilních služeb, u kterého máte vypořádané veškeré závazky, a požádejte jej o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele) neboli OKU kód.
2. Zakoupenou SIM kartu BLESKmobil si aktivujte prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k internetu a přihlaste se do internetové samoobsluhy.
3. Po přihlášení postupujte dle návodu na záložce „Přenést číslo“ nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“), získané od opouštěného poskytovatele, a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou. Případně zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR) a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód ČVOP.
4. Dojde-li v důsledku porušení povinností BLESKmobil k prodlení při přenesení čísla, jeho zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takovém přenesení, má účastník právo na paušální náhradu od BLESKmobil; její výši a způsob uplatnění najdete zde.

Jak dlouho trvá přenos telefonního čísla?

Telefonní číslo je přeneseno nejdříve začátkem 3. pracovního dne od předání žádosti poskytovateli, od kterého odcházíte. Případně v pozdějším termínu, který jste s námi sjednali. Číslo bude přeneseno pouze v případě, že v době přenosu nebude vyčerpán kredit. K přenosu dochází obvykle během noci mezi 0:00 až 6:00.

Jak zjistím, že bylo telefonní číslo již převedeno k BLESKmobil?

O průběhu procesu je zákazník průběžně informován prostřednictvím SMS na zvolené kontaktní mobilní číslo.

Nemůže dojít k výpadku dostupnosti telefonního čísla během přenosu?

Nemusíte se bát, k výpadku služeb nedojde. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost v síti BLESKmobil, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec. Po informaci o provedeném přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou SIM kartu BLESKmobilu.

Bude mi s číslem převeden i nevyčerpaný kredit?

Nevyčerpaný kredit se s převedením čísla nepřenáší, proto doporučujeme kredit vyčerpat u původního operátora a teprve poté přenést číslo ke službě BLESKmobil. Přenášíte-li si číslo z předplacené karty, doporučujeme vám zanechat alespoň minimální kladný zůstatek kreditu na přenášené SIM kartě.

Jak mohu odejít od BLESKmobil k jinému poskytovateli?

Moc nás mrzí, že si přejete od BLESKmobil odejít. Pro zahájení procesu převodu svého čísla prosím kontaktujte nového poskytovatele. BLESKmobil samozřejmě poskytne veškerou nápomoc, která bude potřeba.

Jak zjistím aktuální stav kreditu?

Stav kreditu zjistíte zadáním kódu *161*# na svém telefonu. Příkaz pro zjištění stavu kreditu odešlete tak, že tento kód vytočíte jako běžný hovor. 

Kde a jak si mohu dobít kredit?

  • Na našich stránkách www.bleskmobil.cz/dobiti
  • Kredit lze dobít také v elektronickém bankovnictví těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Komerční banka, Fio Banka, Moneta Money Bank, UniCredit Bank, Air Bank. V aplikaci zvolíte operátora O2.
  • Přes terminály SAZKA a na ostatních dobíjecích místech (obchody a benzínové stanice)
  • Kredit můžete také dobít přes bankomaty ČSOB. V nabídce musíte zvolit dobití kreditu u operátora O2.
  • Zakoupením dobíjecího kuponu (250 Kč), zadáním a zasláním dobíjecího kódu ve tvaru:*102*čtrnáctimístnýkódkupoónu# z vašeho mobilního telefonu.
  • Zakoupením dobíjecího kuponu (250 Kč) a aktivací pomocí dobíjecího kódu přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.
  • Kde koupím dobíjecí kupon?

    Dobíjecí kupon zakoupíte v nejbližší trafice označené nálepkou s logem BLESKmobil. Dobíjecí kupon však není jediná možnost, jak dobít kredit. Všechny možnosti naleznete zde.

    Jakou expiraci má dobitý kredit?

    Kredit má platnost 180 dní od data dobití. Pokud nedojde k dobití do 180 dní od posledního dobití, zůstatek kreditu propadá. Chcete-li zabránit propadnutí kreditu, stačí dobít svůj kredit před skončením platnosti kreditu, a tím jeho platnost prodloužíte o dalších 180 dní.

    Jak zjistím, že platnost mého kreditu brzy skončí?

    Na našem webu v sekci samoobsluha zjistíte jak aktuální stav svého kreditu, tak i přesné datum, kdy jeho platnost končí. Najdete zde rovněž celou historii dobíjení kreditu.

    O tom, že se platnost kreditu blíží ke konci, vás budeme informovat pomocí SMS zpráv. Jedna SMS dorazí 7 dní před koncem platnosti vašeho kreditu a druhá den před expirací.

    Jak zjistím, že jsem správně dobil kredit?

    O úspěšně provedeném dobití kreditu dostanete potvrzení prostřednictvím SMS zprávy.

    K čemu slouží internetová samoobsluha?

    Internetová samoobsluha umožňuje nastavovat služby předplacené SIM karty BLESKmobil přes internet. Můžete zde získat přehled o dobíjení a čerpání kreditu, dovědět se o právě probíhajících akcích a slevách, zkontrolovat výpis volání, ověřit si, kolik jednotek a GB z balíčku vám ještě zbývá a do kdy je balíček platný. Můžete si zde registrovat platební kartu a na ní navázat úhradu za služby i pravidelné dobíjení kreditu přímo z karty, čímž odpadá nutnost hlídat stav kreditu. Zároveň můžete také udělovat a odebírat souhlasy se zasíláním obchodních sdělení nebo aktivovat BLESKmobil Internet na měsíc či si ověřit stav služby BLESKmobil Volání v zahraničí. V internetové samoobsluze je také možné zadat požadavek na přenesení telefonního čísla od stávajícího operátora k BLESKmobil nebo si dobít kredit z kuponu.

    Jak se dostanu do internetové samoobsluhy?

    Odkaz na samoobsluhu je na hlavní stránce www.bleskmobil.cz, případně lze do vyhledávače zadat přímou adresu: www.bleskmobil.cz/samoobsluha

    Jaké mám možnosti aktivace připojení k internetu?

    Pro možnost připojení k internetu je v základním nastavení účtována denní sazba 25 Kč za každých započatých 24 hodin (maximální povolený objem dat je přitom 50 MB). Pokud však víte, že budete internetové připojení využívat na pravidelné bázi, doporučujeme vybrat si některý z našich výhodných balíčků:
  • Datový balíček 24 NEO umožňuje neomezená mobilní data na 24 hodin za cenu 49 Kč. Balíček se po 24 hodinách ukončí a je možné ho následně kdykoli aktivovat znovu.
  • Datový balíček BLESKmobil Internet MINI na měsíc, což je měsíční paušál na připojení k internetu za cenu 149 Kč a s datovým objemem 1,5 GB. Po 30 dnech se balíček i datový limit automaticky obnoví.
  • Datový balíček BLESKmobil Internet MIDI nabízející připojení k internetu za 249 Kč s datovým objemem 3 GB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
  • Datový balíček BLESKmobil Internet MAX nabízející připojení k internetu za 349 Kč s datovým objemem 6 GB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
  • Datový balíček BLESKmobil Internet MEGA nabízející připojení k internetu za 399 Kč s datovým objemem 12 GB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
  • Datový balíček BLESKmobil Internet ULTRA nabízející připojení k internetu za 599 Kč s datovým objemem 30 GB na 30 dní. Po 30 dnech je balíček i datový limit automaticky obnoven.
    Aktivaci zvoleného balíčku můžete provést v internetové samoobsluze nebo zasláním bezplatné aktivační SMS ve tvaru názvu balíčku na číslo 999 340. Například SMS ve tvaru “MINI A” aktivuje balíček MINI. Po jeho úspěšné aktivaci vám dorazí SMS zpráva s potvrzením “BLESKmobil Internet MINI na měsíc byl aktivován.
    Aktivovaný balíček i datový limit se každých 30 dní automaticky obnoví.
  • Musím balíček každý měsíc obnovovat?

    Při dostatečném kreditu je balíček automaticky prodloužen na dalších 30 dnů. Pokud není kredit dostatečný, je zákazník 3 dny předem vyzván prostřednictvím SMS, aby si dobil kredit. Nemáte-li dostatečný kredit ke 30. dni platnosti, není vám balíček obnoven a čeká na další dobití dostatečnou částkou pro jeho obnovu.

    Mohu datový balíček využívat i v zahraničí?

    Balíček lze využít pro připojení k internetu z České republiky a v rámci EU.

    Pokud jsem objem dat v měsíčním balíčku vyčerpal, mohu si data dokoupit?

    Ano, dokoupení dat je možné, a to následujícími způsoby:
    1. Pokud se vám má obnovit vyčerpaný balíček až za několik dní, ale vám se nechce čekat, můžete si aktivovat jakýkoli jiný balíček z naší nabídky.
    2. Obnovit přístup k internetu můžete zakoupením tzv. jednorázového obnovení objemu dat. Stačí zaslat SMS ve tvaru “INTERNET R” na 999340. U kteréhokoli aktivovaného balíčku tímto způsobem jednorázově dokoupíte dalších 500 MB za 79 Kč.
    3. Dále je možné dokoupit menší objem dat pomocí tzv. automatického navýšení dat. Automatické navyšování objemu dat je možné aktivovat (A) či deaktivovat (D) odesláním bezplatné SMS ve tvaru OBNOVDATAmezeraA/D na 999340, nebo v internetové samoobsluze.
  • u balíčku BLESKmobil Internet MINI na měsíc lze takto opakovaně dokoupit 20 MB za 16 Kč,
  • u balíčku BLESKmobil Internete MIDI na měsíc lze opakovaně dokoupit 40 MB za 16 Kč,
  • u balíčku BLESKmobil Internet MAX na měsíc lze opakovaně dokoupit 60 MB za 16 Kč,
  • u balíčku BLESKmobil Internet MEGA na měsíc lze opakovaně dokoupit 120 MB za 16 Kč,
  • u balíčku BLESKmobil Internet ULTRA na měsíc lze opakovaně dokoupit 160 MB za 16 Kč.
    Pokud máte aktivovanou službu automatického navýšení dat, objem dat se dokoupí automaticky pokaždé, když dojde k vyčerpání objemu dat, a to až do doby, než se obnoví původní balíček (např. BLESKmobil MINI na měsíc). Další automatické obnovení lze kdykoli deaktivovat zasláním SMS ve tvaru “OBNOVDATA D” na 999340.
  • Jak na svém telefonu nastavím připojení k nejrychlejší síti?

    Celým návodem nastavení připojení vašeho telefonu k nejrychlejší dostupné síti vás provedeme zde. V manuálu naleznete postup jak pro platformu Android, tak pro platformu iOS.

    Chystám se do zahraničí, je potřeba aktivovat roaming?

    SIM karta má standardně aktivovanou doplňkovou službu BLESKmobil VOLÁNÍ V ZAHRANIČÍ, díky které je zajištěna dostupnost v zahraničí i odchozí volání ze zahraničí (tzv. roaming). Při překročení hranic se váš mobilní telefon automaticky připojí k síti operátora, který je smluvním partnerem BLESKmobil, a dorazí vám uvítací SMS s informacemi ohledně sazeb za volání a SMS. V některých případech je nutné telefon po překročení hranic restartovat, aby se mohl připojit k síti zahraničního operátora.

    Co je oddělený roaming a jak funguje?

    Pro Oddělený roaming existují dvě možnosti:
  • Jednorázové využití internetu v Evropské unii od jiného poskytovatele - umožňuje jednorázově využít v zemích Evropské unie služeb mobilního internetu jiného poskytovatele. Při využití této možnosti stále zůstáváte zákazníkem BLESKmobil (pro hovory, SMS a MMS), připojení k internetu však zajišťuje a účtuje vámi vybraný poskytovatel (např. formou prodeje předplaceného objemu dat). Informace, jak pro využití této služby postupovat, získáte od poskytovatele, u kterého se chcete k internetu připojit.
  • Trvalé přenesení EU roamingových služeb k jinému poskytovateli - umožňuje nastálo převést EU roamingové služby k jinému poskytovateli. Při cestě do zahraničí Vám pak tyto roamingové hovory, SMS, MMS a internet bude účtovat vybraný poskytovatel. Pro ostatní služby (včetně roamingu mimo Evropskou unii) zůstáváte zákazníkem BLESKmobil, v zemích Evropské unie se stáváte zákazníkem vybraného poskytovatele. V současné době se jedná o poskytovateli, ke kterému by bylo možné EU roamingové služby převést, a zatím tedy nelze této možnosti využít.
    
Převod EU roamingových služeb k jinému poskytovateli v rámci obou možností Odděleného roamingu je zdarma a můžete ho využít kdykoliv. Další informace najdete ve Všeobecných podmínkách platných od 1. 7. 2014.
    Podrobné informace o odděleném roamingu naleznete ZDE.
  • Jaké musím mít nastavení telefonu, aby internet v mém mobilu správně fungoval?

    Pro správnou funkčnost mobilního internetu ve vašem telefonu je nutné mít korektně nastavené přístupové body. Přístupové body používáme stejné jako náš poskytovatel telekomunikační sítě a jednotlivé návody, jak nastavit telefon, naleznete na https://bleskmobil.cz/podpora/nastavit-sit/

    Jaké rychlosti dosahuje připojení k internetu?

    V závislosti na technologii aktuálního připojení je odhadovaná maximální a inzerovaná rychlost stahování/odesílání v Mb/s pro 2G-EDGE: 0,2/0,1; 4G-LTE: 150/50 a 4G-LTE Advanced: 150/50, 5G: 150/50.

    Na jaké síti je připojení k internetu provozováno?

    Služba BLESKmobil INTERNET je provozována na špičkové síti společnosti O2, která disponuje všemi hlavními technologiemi pro připojení k internetu (GPRS/ EDGE/ 4G/LTE / HSD-PA/ HSDPA+DC/5G).

    Jak deaktivuji datový balíček?

    Balíčky lze deaktivovat zasláním SMS ve tvaru INTERNETmezeraD na číslo 999340 nebo prostřednictvím internetové samoobsluhy na www.bleskmobil.cz. Případně zavoláním na zákaznickou linku, kde vám s tímto pomůžeme.

    Jak zjistím, že jsem datový objem vyčerpal?

    Při vyčerpání 80% datového objemu budete informováni SMS zprávou, stejně tak při úplném vyčerpání dat. Následně bude znemožněn přístup k internetu. Zároveň služba neumožní připojení typu sdílení obsahu protokoly P2P.

    Jak zjistím, jaký objem dat z balíčku mi ještě zbývá?

    Zbývající objem dat můžete zjistit jednak v samoobsluze https://samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare/ nebo také odesláním SMS ve tvaru XXX S na telefonní číslo 999340, kde na místo XXX vložíte název vašeho balíčku (MINI, MIDI, MAXI, MEGA nebo ULTRA).

    Chci zablokovat internet v zahraničí, jak mám postupovat?

    Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací datového roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace. Přístup na internet v zahraničí v rámci EU lze zablokovat také odesláním bezplatné SMS ve tvaru BEU na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBEU na 999 340. Přístup na internet v zahraničí mimo EU lze zablokovat odesláním bezplatné SMS ve tvaru BM na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBM na 999 340.

    Jaká je cena příchozích a odchozích hovorů a SMS v zahraničí?

    Cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku.

    Připojím se v zahraničí k internetu?

    Ano, SIM karta umožňuje přístup na internet i v zahraničí. Všechny potřebné informace o cenách za tuto službu v zahraničí jsou uvedeny v našem ceníku.

    Mám aktivovaný balíček internet na měsíc, lze jej využívat i v zahraničí?

    Tento balíček lze využít pro připojení k internetu z České republiky a v rámci EU.

    Všechny doplňkové služby na této stránce jsou zprostředkované dodavatelem mobilních a síťových služeb 02 Czech Republic a.s.

    Kam se mohu obrátit, když mám nějaký problém?

    Služba BLESKmobil poskytuje zákaznickou podporu na telefonním čísle 267 267 061 a je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin. Hovory jsou zpoplatněny běžnou sazbou 2,50 Kč/min. Tato služba standardně řeší situace nedobití kreditu, nefunkčnost SIM karty či její ztrátu.

    Na našich stránkách vám poradíme prostřednictvím chatu nebo kontaktního formuláře.
    Další možností je napsat nám zprávu na naší FB stránce, kde vám na váš dotaz odpovíme.

    Jak postupovat při ztrátě SIM karty?

    Zakupte novou SIM kartu služby BLESKmobil. Pokud si budete chtít zároveň přenést číslo ze ztracené SIM karty na novou, zavolejte operátorovi na telefon: 267 267 061 a postupujte dle pokynů operátora. Hovor bude zpoplatněn standardní sazbou 2,50 Kč/min.
    Operátorovi je nutné nahlásit číslo SIM karty, tzv. ICC ID, a PUK ztracené i nové SIM karty. Tyto údaje naleznete na plastovém nosiči, ze kterého byla SIM karta vyloupnuta před vložením do telefonu.

    Nedobil se mi kredit, co mám dělat?

    Standardně trvá připsání kreditu po dobití jen několik minut. Výjimečně se může stát, že dobití neproběhne okamžitě. V tomto případě doporučujeme vyčkat 24 hodin. Pokud se ani v této lhůtě kredit nenavýší, zavolejte na linku: 267 267 061 a nahlaste nepřičtení kreditu operátorovi, který zajistí nápravu. Zpoplatněný hovor operátorovi vám bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu.

    Zakoupená SIM karta není funkční

    Tato událost by neměla nastat. Pokud by se tak přesto stalo a vy v kamenné prodejně zakoupili nefunkční SIM kartu, doporučujeme zakoupit novou SIM kartu a z ní zavolat operátorovi na linku: 267 267 061, nahlásit tuto skutečnost a sdělit číslo SIM karty, tzv. ICC ID, a PUK nefunkční i nové SIM karty.
Operátor zajistí, že cena za kredit z nefunkční SIM karty (150 Kč) bude připsána na novou SIM kartu (tj. dojde k navýšení jejího kreditu o 150 Kč). Poplatek za volání na operátora vám bude v tomto případě zpětně připsán ke kreditu. Operátora můžete také požádat o přenesení původního čísla z nefunkčních SIM na novou SIM kartu.
    Pokud byla karta zakoupena přes e-shop, platí standardní reklamační proces.

    Zapomněl jsem svůj PIN a byla mi zablokována SIM karta, co mám dělat?

    Pokud dojde třikrát za sebou k zadání nesprávného PIN kódu, telefon se zablokuje a odblokovat jej lze pouze zadáním kódu PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě pro další postup kontaktujte operátora BLESKmobil na placené lince 267 267 061. Hovor na linku je zpoplatněn standardní sazbou 2,50 Kč/min.

    SMS byla při odeslání rozdělena na několik zpráv, je to v pořádku?

    Při psaní SMS s použitím českých znaků – háčků a čárek nad písmeny, je kapacita jedné SMS 70 znaků včetně mezer. Bude-li SMS obsahovat více znaků, bude rozdělena a odeslána po 70 znacích. V takovém případě se text účtuje jako více odeslaných SMS zpráv. Pro zajištění kapacity 160 znaků na jedné SMS je nutné vypnout před psaním češtinu nebo nepoužívat v textu SMS čárky a háčky.

    Máte už naši SIM?

    Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.