Kredit a dobíjení
JAK ZJISTÍM AKTUÁLNÍ STAV KREDITU?
Stav kreditu zjistíte zadáním kódu: *161*# a odesláním tohoto kódu jako při volání.
KDE A JAK MOHU KREDIT DOBÍT?
- Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč), zadáním a zasláním dobíjecího kódu ve tvaru:*102*čtrnáctimístnýkódkupoónu# z Vašeho mobilního telefonu.
- Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč) přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.
- Prostřednictvím SAZKA a v prodejnách distribuční sítě PNS.
Na terminálu Vám obsluha dobije BLESKmobil na následujících místech: Česká pošta, Billa, Tesco, Žabka, Flosman, ESO market, čerpací stanice MOL, Shell, OMV, Benzina a další. - V bankomatu těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Euronet, Komerční banka. V nabídce zvolíte operátora O2.
- V elektronickém bankovnictví těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Poštovní spořitelna, GE MoneyBank, Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio, MOBITO, v aplikaci Mastercard mobile. V aplikaci zvolíte operátora O2.
- Platební kartou na stránkách bleskmobil.blesk.cz/aktivace-a-dobiti.
KDE KOUPÍM DOBÍJECÍ KUPON?
Dobíjecí kupon zakoupíte v nejbližší trafice označené nálepkou s logem BLESKmobil.
Pročtěte si všechny možnosti dobití >>
JAKOU EXPIRACI MÁ DOBITÝ KREDIT?
Kredit má platnost 6 měsíců od data dobití. Pokud nedojde k dobití do 6 měsíců od posledního dobití, zůstatek kreditu propadá. Chcete-li zabránit propadnutí kreditu, stačí dobít svůj kredit před skončením platnosti kreditu a tím jeho platnost prodloužíte o dalších 6 měsíců.
JAK ZJISTÍM, ŽE PLATNOST MÉHO KREDITU BRZY SKONČÍ?
Na našem webu v sekci Samoobsluha zjistíte jak aktuální stav svého kreditu, tak i přesné datum, kdy jeho platnost končí. O tom, že se platnost Vašeho kreditu blíží ke konci, Vás budeme informovat pomocí SMS zprávy 7 dní a 1 den před koncem platnosti Vašeho kreditu.
JAK ZJISTÍM, ŽE JSEM SPRÁVNĚ DOBIL KREDIT?
O aktuálním dobití kreditu dostanete potvrzení prostřednictvím SMS zprávy.
KDE ZJISTÍM DALŠÍ INFORMACE O DOBÍJENÍ?
Historii dobíjení máte k dispozici v internetové samoobsluze.