Z důvodu plánované údržby našich systémů hlásíme odstávku, ke které dojde 5. 12. 2021 po půlnoci a potrvá do 5. 12. 2021 přibližně 07:00 hodin. Během těchto pár hodin nebude možné dobíjet kredit ani spravovat hlasové a datové balíčky. Děkujeme za pochopení a věříme, že Vám tímto nezpůsobíme žádné komplikace.

Hlasová samoobsluha

*61

Samoobslužné volání přímo z Vašeho mobilního telefonu je zcela ZDARMA.

Internetová samoobsluha

Detailní přehled služeb naleznete v naší internetové samoobsluze.
VSTOUPIT

BLESKmobil operátor

267 267 061

Zákaznická linka (zpoplatněno standardní sazbou za volání do sítí v ČR).

Aktuální
kredit

*161*#

Zjištěte okamžitě a jednoduše aktuální stav Vašeho kreditu přímo v mobilu.

Linka ke koronaviru

1221

Všední dny od 8:00 do 19:00 hodin, víkendy od 9:00 do 16:30 hodin. Volání na toto číslo je až do odvolání bezplatné.

Adresa pro písemnou korespondenci:

O2 Czech Republic a.s. – BLESKmobil
Za Brumlovkou 266/2
Praha 4, 140 22

Potřebujete poradit?

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely vyřešení vašeho dotazu.