267 267 061

Zapnutí služby a balíčku

Zapnutí služby nebo balíčku můžete provést v samoobsluze nebo pomocí SMS. Na návod zapnutí pomocí SMS se podívejte níže.

Jak zapnout balíček pomocí SMS?

Odeslání SMS

Odešlete SMS s názvem služby (viz níže) na tel. číslo 999340.

Potvrzení

Na Vaše tel. číslo Vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby.

Užívejte službu

Nyní můžete službu naplno využívat. Některé balíčky se sami obnovují.

Názvy balíčků

Níže najdete názvy všech balíčků a tvar SMS, kterou pošlete pro jeho aktivaci na číslo 999340.

Neomezené volání na týden za 99 Kč
Obnoví se automaticky po 7 dnech
TYDENmezeraA
Balíček 50 minut za 50 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
50MINUTmezeraA
Balíček Výhodných 200
Obnoví se automaticky po 30 dnech
VYHODNYCH200mezeraA
1,5 GB na 30 dní za 149 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
MINImezeraA
3 GB na 30 dní za 249 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
MIDImezeraA
6 GB na 30 dní za 349 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
MAXmezeraA
12 GB na 30 dní za 399 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
MEGAmezeraA
30 GB na 30 dní za 599 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
ULTRAmezeraA
Balíček KLASIK za 249 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
KLASIKmezeraA
Balíček TOP za 399 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
TOPmezeraA
Balíček STAR za 499 Kč
Obnoví se automaticky po 30 dnech
STARmezeraA

Často kladené otázky

Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 267 267 061

Jak aktivuji SIM kartu?

SIM kartu BLESKmobil aktivujete vložením do mobilního telefonu a prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu. Samotná aktivace není nijak zpoplatněná.

Jak aktivuji balíček nebo službu?

Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete ZDE. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.

Musím balíček každý měsíc obnovovat?

Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.

Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?

Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.

Máte už naši SIM?

Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.