NASTAVENÍ REŽIMU SÍTĚ

Připojte Váš telefon k nejvyšší dostupné síti v lokalitě.

Návod k nastavení sítě pro Android

1.      Otevřete aplikaci Nastavení.

2.      Klikněte na nabídku Připojení.

3.      Poté zvolte nabídku Mobilní sítě.

4.      Pokračujte zvolením nabídky Režim sítě.

5.      V posledním kroku zvolte možnost LTE/3G/2G          (automaticky připojit).

 

Díky této volbě se Váš mobilní telefon připojí k nejvyšší dostupné síti v dané lokalitě.

 

Návod k nastavení sítě pro iOS

1.       Otevřete aplikaci Nastavení.

2.       Klikněte na nabídku Mobilní data.

3.       Poté zvolte nabídku Volby dat.

4.       Pokračujte zvolením nabídky Hlas a data.

5.       V posledním kroku zvolte možnost 4 G.

Díky této volbě se Váš iPhone připojí k nejvyšší dostupné síti v dané lokalitě.

Často kladené dotazy

Co je BLESKmobil?

BLESKmobil je první virtuální mobilní operátor na českém trhu. Své služby poskytuje prostřednictvím předplacené karty, kterou lze zakoupit na více než 5000 prodejních místech. Kartu lze následně dobíjet na terminálech SAZKA nebo přes internet. Zákazníci BLESKmobilu mohou telefonovat, posílat SMS a MMS nebo využívat datového připojení, bez smlouvy a dlouhodobého závazku či skrytých poplatků.  Od svého vstupu na trh získal více než 400 tisíc zákazníků a patří tak k největším virtuálním operátorům v ČR.

Co to znamená virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor poskytuje služby v oblasti elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoliv nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě.

Liší se služby virtuálního mobilního operátora od těch tradičních?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

Kdo služby BLESKmobil poskytuje?

Služba BLESKmobil je poskytována na základě spolupráce společnosti Czech News Center a.s., která má na starosti marketing a prodej služby, a společnosti O2 Czech Republic, a. s., která poskytování služby technicky zajišťuje.

Jakou mobilní síť BLESKmobil používá?

Technicky službu BLESKmobil zajišťuje společnost O2 Czech Republic, a. s.

Jaké je pokrytí signálem?

Síť pokrývá 99,6 % území České republiky. Detailní mapu pokrytí naleznete zde.

Jak zjistím, do jaké sítě volám?

U jakéhokoli mobilního čísla lze ověřit až dva měsíce zpětně. Ověřte si operátora ZDE. Zda zadané číslo změnilo svého původního operátora, lze zjistit také pomocí SMS. Pošlete SMS ve tvaru: CCCCCCCCC DD.MM.YYYY na číslo 999333 (C - dotazované číslo, 9 znaků, D - den, M - měsíc, Y - rok). Vyplnění data není povinné. Pokud tak neučiníte, bude dotaz zodpovězen k aktuálnímu datu. Ve zprávě musí být mezi posledním číslem a dnem mezera.