OTÁZKY A ODPOVĚDI

Připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších otázek a odpovědí.

Aktivace

JAK AKTIVUJI SIM KARTU? 

SIM kartu BLESKmobil aktivujete vložením do mobilního telefonu a prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.

JE AKTIVACE ZPOPLATNĚNÁ? 

Aktivace SIM karty je zdarma.

CO ZNAMENÁ PIN A PUK?

Jsou to přidělené bezpečnostní kódy, uvedené na plastovém nosiči každé SIM karty. Zabraňují zneužití telefonního čísla cizími osobami. Z telefonu s předplacenou kartou lze volat, posílat SMS nebo se připojit na internet až po zadání PIN kódu, k čemuž je zákazník vyzván při každém zapnutí přístroje. 

ZAPOMNĚL JSEM SVŮJ PIN A BYLA MI ZABLOKOVÁNA SIM KARTA, CO MÁM DĚLAT? 

Pokud dojde třikrát za sebou k zadání nesprávného PIN kódu, telefon se zablokuje a odblokovat jej lze pouze zadáním kódu PUK. Jestliže zadáte PUK kód desetkrát za sebou chybně, Vaše SIM karta se definitivně zablokuje. V takovém případě pro další postup kontaktujte operátora BLESKmobil na placené lince 267 267 061 (cena volání: volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR).

MOHU ZADÁVÁNÍ PIN KÓDU ZRUŠIT? 

Ano, většina dostupných telefonů na trhu umožňuje “povinnost zadávat PIN při každém zapnutí” v telefonu vypnout.