Volejte 267 267 061

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších otázek a odpovědí.

Kredit a dobíjení

JAK ZJISTÍM AKTUÁLNÍ STAV KREDITU? 

Stav kreditu zjistíte zadáním kódu: *161*# a odesláním tohoto kódu jako při volání. 

KDE A JAK MOHU KREDIT DOBÍT?

  • Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč), zadáním a zasláním dobíjecího kódu ve tvaru:*102*čtrnáctimístnýkódkupoónu# z Vašeho mobilního telefonu.
  • Prostřednictvím dobíjecího kuponu (250 Kč) přes hlasovou či internetovou samoobsluhu.
  • Prostřednictvím SAZKA a Fortuna terminálů v prodejnách distribuční sítě PNS.
    Na terminálu Vám obsluha dobije BLESKmobil na následujících místech: Česká pošta, Billa, Rossmann, Tesco, Žabka, Flosman, ESO market, Shell, OMV, Benzina, Agip, Euro Oil, Pap Oil, Robin Oil a další.
  • V bankomatu těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Euronet, Komerční banka. V nabídce zvolíte operátora O2.
  • V elektronickém bankovnictví těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Poštovní spořitelna, GE MoneyBank, Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio, MOBITO, v aplikaci Mastercard mobile. V aplikaci zvolíte operátora O2.
  • V elektronickém bankovnictví těchto bank: Česká spořitelna, ČSOB, Poštovní spořitelna, GE MoneyBank, Komerční banka, Raiffeisenbank, UniCredit Bank, Fio, MOBITO, v aplikaci Mastercard mobile. V aplikaci zvolíte operátora O2.
  • Platební kartou na stránkách bleskmobil.blesk.cz/aktivace-a-dobiti.

KDE KOUPÍM DOBÍJECÍ KUPON?

Dobíjecí kupony koupíte v trafikách a na vybraných pobočkách České pošty, označených samolepkou s logem BLESKmobil. 
Pročtěte si všechny možnosti dobití >>

JAKOU EXPIRACI MÁ DOBITÝ KREDIT? 

Kredit má platnost 6 měsíců od data dobití. Pokud nedojde před uplynutím této doby k dalšímu dobití, bude zůstatek kreditu „zmražen“ a karta nebude pro odchozí hovory aktivní. Při dalším dobití bude s novým dobíjeným kreditem aktivován i původní, „zmražený“ zůstatek kreditu a o tento zůstatek se dobíjený kredit navýší. Pokud nedojde k dobití do 12 měsíců od posledního dobití, zůstatek kreditu propadá a SIM karta (i s telefonním číslem) bude deaktivována trvale.

JAK ZJISTÍM, ŽE JSEM SPRÁVNĚ DOBIL KREDIT? 

O aktuálním dobití kreditu dostanete potvrzení prostřednictvím SMS zprávy.

KDE ZJISTÍM DALŠÍ INFORMACE O DOBÍJENÍ?

Historii dobíjení máte k dispozici v internetové samoobsluze.