Vážení zákazníci, omluvte prosím plánovanou odstávku našich systémů od 19.03.2024 23:00 do 20.03.2024 00:00. V tomto čase bude nebude možné měnit nastavení služeb včetně uskutečňování plateb kartou. Děkujeme za pochopení.

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších otázek a odpovědí.

Co je BLESKmobil?

BLESKmobil je první virtuální mobilní operátor na českém trhu.
Své služby poskytuje prostřednictvím předplacené telefonní mobilní karty, kterou lze zakoupit na více než 5000 prodejních místech. Kartu lze následně dobíjet na terminálech SAZKA nebo přes internet. Zákazníci BLESKmobilu mohou telefonovat, posílat SMS a MMS i využívat datového připojení, bez smlouvy a dlouhodobého závazku i skrytých poplatků.  Od svého vstupu na trh získal více než 400 tisíc zákazníků a patří tak k největším virtuálním operátorům v ČR.

O BLESKmobilu

CO TO ZNAMENÁ VIRTUÁLNÍ MOBILNÍ OPERÁTOR?

Virtuální mobilní operátor poskytuje služby v oblasti elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoliv nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě.

LIŠÍ SE SLUŽBY VIRTUÁLNÍHO MOBILNÍHO OPERÁTORA OD TĚCH TRADIČNÍCH?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

KDO SLUŽBU BLESKMOBIL POSKYTUJE?

Služba BLESKmobil je poskytována na základě spolupráce společnosti Czech News Center, která má na starosti marketing a prodej služby, a společnosti O2 Czech Republic, a. s., která poskytování služby technicky zajišťuje. BLESKmobil lze označit jako tzv. virtuálního mobilního operátora.

JAKOU MOBILNÍ SÍŤ BLESKMOBIL POUŽÍVÁ?

Technicky službu BLESKmobil zajišťuje společnost O2 Czech Republic, a. s.

JAKÉ JE POKRYTÍ SIGNÁLEM?

Síť pokrývá 99,6 % území České republiky. Detailní mapu pokrytí naleznete zde.

JAK ZJISTÍM, DO JAKÉ SÍTĚ VOLÁM?

U jakéhokoli mobilního čísla lze ověřit až dva měsíce zpětně, ověřte si operátora ZDE.
Zda zadané číslo změnilo svého původního operátora lze zjistit také pomocí SMS. Pošlete SMS ve tvaru: CCCCCCCCC DD.MM.YYYY na číslo 999333 (C - dotazované číslo, 9 znaků, D - den, M - měsíc, Y - rok). Vyplnění data není povinné. Pokud tak neučiníte, bude dotaz zodpovězen k aktuálnímu datu. Ve zprávě musí být mezi posledním číslem a dnem mezera.