Volejte 267 267 061

PŘEJDĚTE K

BLESKMOBILU

Přejděte k BLESKmobilu a jednoduše ušetříte!
Od 1.4. to je extrémně jednoduché!

Nejste spokojeni se svým operátorem? Platíte měsíční poplatky i za to co neprovoláte nebo nepoužíváte? Máte toho dost a chcete jít jinam? Ale co s číslem, přeci si nebudete zvykat na nové!

Právě teď je změna jednodušší než kdykoli před tím a své číslo si pohodlně vezmete s sebou. Od 1.4. platí novela zákona o elektronické komunikaci, přenesení čísla by nemělo trvat déle než 2 pracovní dny! 

Stačí znát tzv. OKU kód (ověřovací kód Účastníka) a ten nám následně sdělit. Jestliže máte stávající smlouvu u Vašeho operátora déle než 3 měsíce, tak nezaplatíte žádnou pokutu. (Týká se spotřebitelů. V případě dotovaného hardwaru je třeba doplatit jeho hodnotu). Pokud vlastníte předplacenou kartu a máte kladný zůstatek kreditu, můžete si zažádat o přenos čísla ihned!

Staňte se součástí BLESKmobilu a mějte přehled nad všemi náklady za telefon. Voláte málo? Plaťte málo! Vaše peníze nejsou pro to, abyste je vyhazovali za to, co nepotřebujete.

VÝDAJE BUDETE MÍT POD KONTROLOU A JEN VY URČÍTE, KOLIK UTRATÍTE!

S BLESKmobilem voláte a posíláte SMS již za 1 Kč!  S balíčkem Výhodných 200 získáte celkově 200 minut nebo 200 SMS do všech sítí v ČR. Nebo při dobití nad 300 Kč voláte za 1 Kč na 3 vybraná čísla, ať už jsou u kteréhokoliv operátora, a to po dobu 30 dní! Dále si můžete užívat datových balíčků bez závazku.
V BLESKmobilu máte levné volání i data a jednoduše ušetříte.

POSTUP PŘI PŘENOSU
TELEFONNÍHO ČÍSLA K BLESKMOBILU

1. Od 1. 4. 2020 Vám stačí znát pro přenesení telefonního čísla ověřovací kód Účastníka, ve zkratce takzvané „OKU“. OKU si vyžádejte od stávajícího operátora nebo ho najdete v jeho samoobsluze.

2. Zakupte a aktivujte SIM kartu BLESKmobilu. Můžete si ji koupit v našem eshopu https://bleskmobil.cz/koupit/. (nebo ve všech dobrých trafikách a pobočkách České pošty) Aktivace proběhne prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.

3. Přihlaste se do internetové samoobsluhy a postupujte dle návodu v navigaci horního menu Podpora > Přenos čísla nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je OKU, a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou. Případně zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR) a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód OKU.

Stále nemáte naši SIM kartu?

ROZDÁVÁME

DATA ZDARMA

Získejte 50 % dat navíc k
vašemu balíčku při dobití 300 Kč.

VOLÁM MÁLO

PLATÍM MÁLO

Volejte jen za 1 Kč celý měsíc s balíčkem 50 MINUT.

Často kladené dotazy

Co je BLESKmobil?

BLESKmobil je první virtuální mobilní operátor na českém trhu. Své služby poskytuje prostřednictvím předplacené karty, kterou lze zakoupit na více než 5000 prodejních místech. Kartu lze následně dobíjet na terminálech SAZKA nebo přes internet. Zákazníci BLESKmobilu mohou telefonovat, posílat SMS a MMS nebo využívat datového připojení, bez smlouvy a dlouhodobého závazku či skrytých poplatků.  Od svého vstupu na trh získal více než 400 tisíc zákazníků a patří tak k největším virtuálním operátorům v ČR.

Co to znamená virtuální mobilní operátor?

Virtuální mobilní operátor poskytuje služby v oblasti elektronických komunikací (hlasové i datové) v mobilní síti, ačkoliv nevlastní ani rádiové frekvence, ani bezdrátovou síťovou infrastrukturu, jejímž prostřednictvím jsou služby poskytovány. Virtuální mobilní operátor funguje na základě smlouvy s operátorem domovské mobilní sítě.

Liší se služby virtuálního mobilního operátora od těch tradičních?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

Kdo služby BLESKmobil poskytuje?

Služba BLESKmobil je poskytována na základě spolupráce společnosti Czech News Center a.s., která má na starosti marketing a prodej služby, a společnosti O2 Czech Republic, a. s., která poskytování služby technicky zajišťuje.

Jakou mobilní síť BLESKmobil používá?

Technicky službu BLESKmobil zajišťuje společnost O2 Czech Republic, a. s.

Jaké je pokrytí signálem?

Síť pokrývá 99,6 % území České republiky. Detailní mapu pokrytí naleznete zde.

Jak zjistím, do jaké sítě volám?

U jakéhokoli mobilního čísla lze ověřit až dva měsíce zpětně. Ověřte si operátora ZDE. Zda zadané číslo změnilo svého původního operátora, lze zjistit také pomocí SMS. Pošlete SMS ve tvaru: CCCCCCCCC DD.MM.YYYY na číslo 999333 (C - dotazované číslo, 9 znaků, D - den, M - měsíc, Y - rok). Vyplnění data není povinné. Pokud tak neučiníte, bude dotaz zodpovězen k aktuálnímu datu. Ve zprávě musí být mezi posledním číslem a dnem mezera.