PŘEJDĚTE K
BLESKMOBILU
Přejděte k BLESKmobilu a jednoduše ušetříte!
Od 1. 4. 2020 to je extrémně jednoduché!
Nejste spokojeni se svým operátorem? Platíte měsíční poplatky i za to co neprovoláte nebo nepoužíváte? Máte toho dost a chcete jít jinam? Ale co s číslem, přeci si nebudete zvykat na nové!
Právě teď je změna jednodušší než kdykoli před tím a své číslo si pohodlně vezmete s sebou. Od 1.4.2020 platí novela zákona o elektronické komunikaci, přenesení čísla by nemělo trvat déle než 2 pracovní dny!
Stačí znát tzv. OKU kód (ověřovací kód Účastníka) a ten nám následně sdělit. Jestliže máte stávající smlouvu u Vašeho operátora déle než 3 měsíce, tak nezaplatíte žádnou pokutu. (Týká se spotřebitelů. V případě dotovaného hardwaru je třeba doplatit jeho hodnotu). Pokud vlastníte předplacenou kartu a máte kladný zůstatek kreditu, můžete si zažádat o přenos čísla ihned!
Staňte se součástí BLESKmobilu a mějte přehled nad všemi náklady za telefon. Voláte málo? Plaťte málo! Vaše peníze nejsou pro to, abyste je vyhazovali za to, co nepotřebujete.
VÝDAJE BUDETE MÍT POD KONTROLOU A JEN VY URČÍTE, KOLIK UTRATÍTE!
S BLESKmobilem voláte a posíláte SMS již za 1 Kč! S balíčkem Výhodných 200 získáte celkově 200 minut nebo 200 SMS do všech sítí v ČR. Nebo při dobití nad 300 Kč voláte za 1 Kč na 3 vybraná čísla, ať už jsou u kteréhokoliv operátora, a to po dobu 30 dní! Dále si můžete užívat datových balíčků bez závazku.
V BLESKmobilu máte levné volání i data a jednoduše ušetříte.
1. Od 1. 4. 2020 Vám stačí znát pro přenesení telefonního čísla ověřovací kód Účastníka, ve zkratce takzvané „OKU“. OKU si vyžádejte od stávajícího operátora nebo ho najdete v jeho samoobsluze.
2. Zakupte a aktivujte SIM kartu BLESKmobilu. Můžete si ji koupit v našem eshopu https://bleskmobil.cz/koupit/. (nebo ve všech dobrých trafikách a pobočkách České pošty) Aktivace proběhne prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.
3. Přihlaste se do internetové samoobsluhy a postupujte dle návodu v navigaci horního menu Podpora > Přenos čísla nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde XXXXXXXXXXX je OKU, a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou. Případně zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR) a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód OKU.
4. Dojde-li v důsledku porušení povinností BLESKmobil k prodlení při přenesení čísla, jeho zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takovém přenesení, má účastník právo na paušální náhradu od BLESKmobil; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.