Vážení zákazníci, omluvte prosím plánovanou odstávku našich systémů od 19.03.2024 23:00 do 20.03.2024 00:00. V tomto čase bude nebude možné měnit nastavení služeb včetně uskutečňování plateb kartou. Děkujeme za pochopení.

PŘENOS ČÍSLA

Přenos čísla nebyl nikdy jednodušší.

Postup při přenosu telefonního čísla k BLESKmobilu

  1. Kontaktujte opouštěného poskytovatele mobilních služeb, u kterého máte vypořádané veškeré závazky a požádejte jej o tzv. ČVOP (Číslo Výpovědi Opouštěného Poskytovatele). Od. 1.4.2020 Vám stačí znát OKU (Ověřovací Kód Účastníka) kód tel. čísla, které
    chcete přenést.
  2. Zakupte a aktivujte SIM kartu BLESKmobilu. Aktivace proběhne prvním zavoláním, odesláním SMS nebo připojením k Internetu.
  3. Přihlaste se do internetové samoobsluhy a postupujte dle návodu v odkazu „Přenést číslo“ nebo odešlete SMS z aktivní SIM karty na číslo 999340 ve tvaru: „PRENOS XXXXXXXXXXX YYYYYYYYY“, kde kde XXXXXXXXXXX je ověřovací kód
    Účastníka pro přenesení telefonního čísla („OKU“), nebo číslo výpovědi opouštěného poskytovatele („ČVOP“) získané od opouštěného poskytovatele a YYYYYYYYY je přenášené číslo. Údaje v SMS jsou odděleny mezerou. Případně zavolejte na zákaznickou linku: 267 267 061 (volání je zpoplatněno standardní minutovou sazbou za volání do všech sítí v ČR) a zde podejte žádost o přenesení čísla a vložte kód OKU nebo ČVOP.
  4. Dojde-li v důsledku porušení povinností BLESKmobil k prodlení při přenesení čísla, jeho zneužití nebo k prodlení s opravou a instalací služby při takovém přenesení, má účastník právo na paušální náhradu od BLESKmobil; její výši a způsob uplatnění najdete ZDE.
  • JAK DLOUHO TRVÁ PŘENOS TELEFONNÍHO ČÍSLA?
    Telefonní číslo je přeneseno počátkem 3. pracovního dne od předání žádosti opouštěnému poskytovateli nebo pozdější pracovní den dle termínu přenesení, který jste s námi sjednali. Číslo bude přeneseno v případě, že k okamžiku přenesení nebude vyčerpán Kredit. K přenosu dochází během noci mezi 0:00 až 6:00.
  • JAK ZJISTÍM, ŽE BYLO TELEFONNÍ ČÍSLO PŘEVEDENO K BLESKMOBILU?
    O průběhu procesu je zákazník průběžně informován prostřednictvím SMS na zvolené kontaktní mobilní číslo.
  • NEMŮŽE DOJÍT K VÝPADKU DOSTUPNOSTI TELEFONNÍHO ČÍSLA?
    Nemůže. V okamžiku přerušení dostupnosti na přenášeném mobilním čísle v síti, z níž zákazník přechází, je zároveň aktivována dostupnost v síti BLESKmobil, takže nedojde k tomu, že by číslo nebylo dostupné vůbec. Po informaci o provedeném přenesení čísla je nutné vypnout a zapnout telefon, v němž máte vloženou SIM kartu BLESKmobilu.
  • BUDE MI S ČÍSLEM PŘEVEDEN I NEVYČERPANÝ KREDIT?
    Nevyčerpaný kredit se s převedením čísla nepřenáší, proto doporučujeme kredit vyčerpat u původního operátora a teprve poté přenést číslo ke službě BLESKmobil. Přenášíte-li si číslo z předplacené karty, doporučujeme Vám zanechat alespoň minimální kladný zůstatek kreditu na přenášené SIM kartě.