Balíčky BLESKmobil
Vyberte si jeden z našich výhodných balíčků

Balíček KLASIK
300 minut + 1 GB dat
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví
- 300 volných minut nebo SMS do všech sítí + 1 GB mobilní internet
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru KLASIK (mezera) A na číslo 999 340
249 Kč
449 Kč
Balíček TOP
Neomezené volání + 4 GB dat
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví
- Neomezené volání do všech sítí + 4 GB mobilní internet
- Balíček aktivujete SMS ve tvaru TOP (mezera) A na číslo 999 340
399 Kč
Balíček STAR
Neomezené volání + 4 GB dat
- Po 30 dnech se balíček sám obnoví
- Neomezené volání do všech sítí
+ 12 GB mobilní internet - Balíček aktivujete SMS ve tvaru STAR (mezera) A na číslo 999 340
499 Kč
Máte už naši SIM?
Pamatujte, že nejdříve si musíte koupit naší SIM, až poté je možné pořídit si některý z výhodných balíčků.

Jednoduchá aktivace
Vybraný balíček či službu si aktivujete pomoví SMS, kterou odešlete ze svého telefonu nebo v Internetové samoobsluze.

Žádné závazky
U nás platíte za skutečně provolané minuty a odeslané SMS. Nemáme žádné skryté poplatky ani dlouhodobé závazky.

Nám můžete věřit
S námi s nemusíte bát skrytých poplatků ani nevyžádaných nabídek. Jsme tu proto, abychom vám dodali kvalitní mobilní služby.
Doprava ZDARMA
Objednejte si naši SIM kartu na e-shopu a my vám ji dovezeme až domů zdarma. Za dopravu tak nic navíc nezaplatíte.

Přenos čísla
Chcete mít stejné číslo a přitom získat naše ceny a výhody? Nebojte, je to lehčí, než si myslíte!
Často kladené otázky
Pokud potřebujete poradit, neváhejte zavolat na naši zákaznickou linku 267 267 081
Jak aktivuji balíček nebo službu?
Balíček nebo službu aktivujete v internetové samoobsluze nebo odesláním SMS s textem ve tvaru [NÁZEV BALÍČKU](mezera)A na číslo 999 340. Přehled jednotlivých balíčků s konkrétními tvary SMS najdete zde. Předtím než budete aktivovat kterýkoli z balíčků, musíte mít aktivovanou SIM kartu BLESKmobil a dostatečnou výši kreditu. Po úspěšné aktivaci vám přijde potvrzující zpráva o aktivaci služby a pak již můžete službu naplno využívat.
Musím balíček každý měsíc obnovovat?
Pokud máte na kartě dostatečný kredit v době, kdy se balíček má automaticky obnovit (30 dní po aktivaci), tak se aktivuje automaticky na další měsíc znovu. Pokud zůstatek kreditu není v dostatečné výši, balíček se obnoví až po dobití kreditu, a to minimálně ve výši, která pokryje cenu balíčku.
Jak mohu balíček deaktivovat nebo změnit?
Balíček můžete deaktivovat v samoobsluze nebo odesláním SMS ve tvaru názvu balíčku mezera “D” jako deaktivace - například “MINI D” na číslo 999 340. S deaktivací balíčku vám také může pomoci náš operátor na lince 267 267 061, která je provozována v pracovní dny od 8 do 18 hodin a je zpoplatněna běžnou sazbou 2,50 Kč/min.
Mohu balíčky využívat i v zahraničí?
Co se týče hovorů a SMS, je možné využívat balíček v rámci EU u smluvních partnerů BLESKmobil v dané zemi - operátor se vybere automaticky po překročení hranic. Při pobytu mimo EU platí ceny za volání a sms dle našeho ceníku.
Internetové a kombinované balíčky můžete v rámci EU využívat stejně jako v ČR, pokud se však nacházíte mimo EU, cena za služby v zahraničí závisí na tom, v jaké zemi se nacházíte. Všechny informace ohledně cen jsou uvedeny v našem ceníku..