VOLÁNÍ A DATA
V ZAHRANIČÍ
Kolik zaplatíte a kam se obrátit v případě komplikací
KOLIK PLATÍM ZA VOLÁNÍ A DATA V ZAHRANIČÍ?
Více informací ohledně rozdělení zemí do příslušné zóny naleznete v Ceníku nebo zde: Mezinárodní volání – Zóna A | BLESKmobil
TÍSŇOVÉ LINKY A SYSTÉM VEŘEJNÉ VÝSTRAHY V EU
AKTIVACE ROAMINGU
SIM karta má standardně aktivovanou doplňkovou službu BLESKmobil VOLÁNÍ V ZAHRANIČÍ, díky které je zajištěna dostupnost v zahraničí i odchozí volání ze zahraničí (tzv. roaming). Pokud se po příjezdu Vaše SIM karta do zahraniční sítě automaticky nepřihlásí, je nutné telefon vypnout a zapnout, případně vyndat a opětovně zandat SIM kartu a mobilní zařízení zrestartovat.
CHCI ZABLOKOVAT INTERNET V ZAHRANIČÍ
Přístup na internet v zahraničí lze zablokovat v mobilním telefonu deaktivací datového roamingu. Záleží na konkrétním typu mobilního telefonu, kde se v menu nachází funkce deaktivace. Přístup na internet v zahraničí v rámci EU lze zablokovat také odesláním bezplatné SMS ve tvaru BEU na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBEU na 999 340. Přístup na internet v zahraničí mimo EU lze zablokovat odesláním bezplatné SMS ve tvaru BM na číslo 999 340. Zrušit blokaci lze odesláním SMS ve tvaru DBM na 999 340.