OTÁZKY A ODPOVĚDI

Připravili jsme pro Vás přehled nejčastějších otázek a odpovědí.

Akce

VOLÁNÍ NA TŘI ZA 1KČ/MIN.

CO JE NABÍDKA VOLÁNÍ NA TŘI?

Volejte na tři vybraná mobilní telefonní čísla českého operátora za 1 Kč/min.

JAK SLUŽBU AKTIVUJI?

Neliší, virtuální operátor poskytuje všechny služby jako tradiční operátoři.

JAK ZJISTÍM, ŽE MI BYLO VOLÁNÍ NA TŘI ČÍSLA ZA 1KČ/MIN. AKTIVOVÁNO?

Volat na jedno vybrané číslo za zvýhodněnou cenu (bez omezení a bez podmínek) můžete po obdržení SMS, potvrzující správné nastavení Zvýhodněného čísla v samoobsluze.

MOHU ZVÝHODNĚNÉ ČÍSLO ZMĚNIT? JAK V TOMTO PŘÍPADĚ POSTUPOVAT?

Pro Volání na tři vybraná telefonní čísla za 1 Kč za minutu zadejte v samoobsluze samoobsluha.bleskmobil.cz/selfcare v sekci „Volání na tři“ telefonní čísla pro zvýhodněné volání. Tato čísla můžete měnit 1x za 30 dní.

JAK JSOU HOVORY NA ZVÝHODNĚNÉ ČÍSLO ÚČTOVÁNY? 

Zvýhodněné hovory se účtují od spojení jako první celá minuta a pak po vteřinách. Cena činí 1 Kč za první minutu a pak po vteřinách.

JE MOŽNÉ TUTO NABÍDKU VYUŽÍT I V ZAHRANIČÍ? 

Zvýhodněné volání můžete využívat jen v případě, že se nacházíte na území České republiky. Při pobytu mimo území České republiky se hovory účtují dle Ceníku – BLESKmobil Volání v zahraničí.